reklama

Spomínate si na ten deň, keď ste boli dieťa?

Hovorím o tom pocite, keď si teraz spomeniete na svoje detstvo a poviete si, že keď ste sa hoci len pozreli von oknom, tak to malo tú správnu atmosféru. Časy, keď ste boli malý a jeden deň trval snáď večnosť. Časy, keď sa dalo za jeden deň stihnúť spraviť toľko vecí. Kresliť si, nudiť sa, hrať sa s legom a hračkami, a k tomu všetkému ste stihli ešte aj ísť von na dvor s kamarátmi, poriadne sa vyblázniť, a ku večeru ste stihli ešte aj večerníček.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Mám dvadsaťjeden rokov, ale začalo to už skôr. Jeden obyčajný všedný deň trvá len malú chvíľu. Človek si musí naplánovať, čo chce spraviť, lebo dvadsaťštyri hodín je ukrutne málo. Ráno sa zobudím o ôsmej a už je obed, akurát sa vychystám, že pôjdem do mesta a už som aj prišiel domov. Nič som nestihol a môžem ísť rovno do postele.

Alebo keď si spomeniem na svoje detstvo, že predstava centra mesta je taká vzdialená, že sa tam dostanem najbližšie len vtedy, keď pôjdem do mesta s rodičmi. Alebo keď vonku svietilo slnko a bolo krásne letné počasie a bolo ozaj krásne. Dnes poznám každú ulicu, každý dom a stačí, aby som zatvoril oči, a mám celé mesto ako na dlani. A čoby len mesto, mám v hlave cesty dlhé stovky kilometrov a dokážem sa predstaviť kdekoľvek, kde som aspoň raz, alebo párkrát bol.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Chýba mi ten pocit detstva, keď boli aj obyčajné veci výnimočné. Keď bol každý deň naozaj nový a stalo sa niečo nové.

Nie som si istý, či sa mi podarilo dostatočne opísať pocit, ktorý cítim práve teraz, ale je krásny. Mám dvadsaťjeden rokov, vonku je zamračené, ale napriek tomu je najkrajšie za posledných pár rokov. Dnešok má tú správnu atmosféru.

Miloš Blaščák

Miloš Blaščák

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Veselý človek s cieľom zmeniť svoj život. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu