reklama

Láska cez internet – na vlastnej koži

Internet nám dnes ponúka neobmedzené množstvo informácií a dokonca aj pocitov. Existuje veľa zoznamovacích stránok, kde môžeme spoznávať rôznych ľudí, mladých, starých, vtipných, aj vážnych.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (40)

Mne zoznamovacie stránky dali veľazážitkov a skúseností. Po mesiacoch písania si s najrôznejšímiľuďmi som sa naučil, akí sú ľudia rozdielni a ako ľahko simôžu niektorí začať rozumieť. Keď som si zaobstaral internet,najprv som len tak blúdil a čítal všetko, na čo som narazil.Potom som si prostredníctvom ICQ písal s priateľmi, ktorí užmali v tej dobe tiež internet. Bolo to niečo nové a vedel somtakto stráviť s priateľmi celé hodiny.


Vždy, keď som sa túlal v meste,videl som mladých ľudí, ako spolu sedia na lavičke v parku, aleboniekde na kofole. Prilepení blízko pri sebe, objímajúc jedendruhého s úsmevom na tvári. Zožieral ma hnev a smútok, prečoneviem na takéto šťastie naraziť aj ja. Možno to bolo tým, žesa nepovažujem za chalana, po ktorom by túžilo každé dievča,možno preto, lebo predstava o mojom dievčati bola vyššia, nežsom si mohol dovoliť. Kto vie, ale povedal som si, že pokiaľ saneviem s niekým zoznámiť naživo, skúsim to cez internet. Predsalen, človek je vo väčšej anonymite, je v pohodlí domova, a takje určite o niečo menej nervózny. Začal som si teda písať sdievčatami z rôznych častí Slovenska. Bolo to super, ale vždy matrošku zamrzelo, že keď som narazil na dievča, s ktorým som siskvele rozumel, bolo príliš ďaleko nato, aby som sa s ňou vôbecniekedy stretol. Sám neviem ani dodnes, prečo mi to prišlo na umaž po troch mesiacoch intenzívneho písania si, ale rozhodol somsa, že pokiaľ na také dievča najbližšie narazím, chcem, abybolo možné sa s ňou aj stretnúť, tak som sa zameral na okruhmôjho okolia. Zo začiatku to bolo super, občas som narazil aj nadievčatá, ktoré ma poznali z videnia, čo ma potešilo. Po krátkomčase však vyšlo najavo, že väčšina dievčat z internetu sanavzájom pozná. Nebolo to na škodu, ale ťažko sa flirtovalo, keďpotom zistili, že hovoria o tom istom chalanovi. No ale komu sanelení, tomu sa zelení a natrafil som na dievča, s ktorým som sirozumel a boli sme si navzájom sympatickí, tak sme sa dohodli, žesa stretneme, tak sa aj stalo. Pred stretnutím som bol nervózny,nevedel som, čo mám očakávať. Fotky sme si vymenili, aby sme saspoznali, ale fotka niekedy ukáže človeka inak než naživovyzerá. Našiel som si teda svoje prvé dievča. Bolo to super, saménové zážitky a pocity. Onedlho však nastali problémy, lebo smenavzájom zistili, že keď sme jeden pri druhom, tak sa neviemeuvolniť a to náš vzťah pomaly ale isto viedlo ku koncu. Koniecnastal v jeden letný deň. Niesol som to ťažko a pár týždňovsom ani nechodil von. Nový začiatok strany nastal o dva týždnenato, keď som sa rozhodol, že sa stretnem s dievčaťom, s ktorýmsom si už dlhšie zvykol písať. Bolo to opäť niečo nové, iné.Videl som obrovský kontrast medzi ňou a predchádzajúcimdievčaťom. Po troch mesiacoch to ale skončilo. Tentokrát bolodôvodom to, že sme sa videli nanajvýš cez víkendy, lebo bola zneďalekej obce a nevychádzal nám čas jeden na druhého. Povedalsom si, že to chce pauzu, lebo nebolo príjemné skákať z jednéhovzťahu do druhého. Písať s dievčatami som si však neprestal alevyhýbal som sa akýmkoľvek stretnutiam. Asi po trištvrte roku somsa dal dokopy s dievčaťom, s ktorým som si písal celý čas odmôjho posledného rozchodu. Pravdou je, že som bol k nej hnusný, lebosom hľadal výhovorky, keď sa chcela so mnou stretnúť a osobne saspoznať. No čas ukázal, že to dievča ma má skutočne rada, atak sme sa začali stretávať. Najprv len stroho, ale viac menejčasom stále viac. Naše stretávania skončili v deň, keď sme sadali dokopy. Odvtedy sme spolu každú voľnú sekundu a nevieme sanabažiť jeden druhého. Občas sa vyskytne nejaký ten konflikt,ale vždy si nájdeme spoločné riešenie a potom sme opäťzaľúbení a zasnení snami o našej budúcnosti.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Neverím ľuďom, ktorí mi tvrdia, žesa láska nedá na internete nájsť, nie nadarmo sa hovorí: „Nainternete je všetko.“ V dnešnej dobe je spoznávanie sa cezinternet veľmi riskantné, ale sám som sa niekoľkokrátpresvedčil, že sa na internete dá spoznať niekoho, s kým sibudete rozumieť až do takej mieri, že to skončí poprepletanýmirukami niekde v parku.

Miloš Blaščák

Miloš Blaščák

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Veselý človek s cieľom zmeniť svoj život. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu